Noord-Holland
2500-3000
20 - 24 uur 24 - 32 uur
MBO HBO

Als commercieel binnendienst medewerker bij Makelaarskantoor ZekerWonen is geen dag hetzelfde, uitdaging genoeg! Je houdt de regie, bent aanspreekpunt en ontzorgt een klein team op kantoor in Amsterdam. Ben jij een multitasker, servicegericht en een gezellige collega? Solliciteer dan direct op de functie van commercieel binnendienst medewerker.

Commercieel administratief medewerker, Amsterdam

Nieuw

Wat doe je als commercieel administratief medewerker?

Je bent doorgaans eerste contactpersoon en staat met plezier iedere klant geduldig ter woord. Als de telefoon gaat, een mail binnenkomt en een collega een dringende vraag heeft weet je de prioriteiten direct te stellen. De agenda voor de teammeeting staat klaar en ondertussen krijg jij een belletje van de buitendienst. Je taken lopen uiteen van administratie, ontvangst van klanten en facilitaire ondersteuning. Kortom een afwisselende en leuke functie!

Dit ben jij

  • Je hebt een secretariële opleiding afgerond en/of minimaal 3 jaar secretariële werkervaring;
  • Het is een pré als je ervaring hebt in de makelaardij;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent behulpzaam en klantgericht.

Over het bedrijf

Zeker Wonen is gespecialiseerd in aankoop en taxaties in de particuliere woningmarkt.
Jij komt te werken op een goed lopend kantoor, in een team welke zich typeert door een nuchtere, open en prettige werksfeer. Als je op kantoor komt dan voel je het direct: hier wordt plezier gemaakt! Collega’s hebben passie voor de branche, werken hard, zijn flexibel en staan voor kwaliteit. Zie jij jezelf wel werken in deze informele, plezierige, no-nonsense cultuur?

Wat bieden we je?

  • Je gaat parttime (24 uur) aan de slag, bij voorkeur op woensdag, donderdag en vrijdag;
  • 25 vakantiedagen, 8 % vakantiegeld (o.b.v. 40-urige werkweek);
  • Een mooi salaris vanaf € 2.500,- bruto per maand (o.b.v. 40-urige werkweek);
  • De kans om onderdeel te zijn van een hecht team.

Publicatiedatum

11-03-2022

Contactpersoon

van Slooten

Commercieel administratief medewerker, Amsterdam

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met Amber van Slooten via onderstaande contactmogelijkheden.
Amber van Slooten

Werkwijze

Stap 1Persoonlijke kennismaking

Als wij kansen voor jou zien richting een vacature waar je op hebt gesolliciteerd of een andere vacature die voor jou interessant kan zijn, plannen we een persoonlijk kennismakingsgesprek in. In sommige gevallen bieden wij hier ook een persoonlijkheidstest aan. Wij zijn gecertificeerd in Management Drives.

Stap 2Voorstellen bij de opdrachtgever

Als ook jij enthousiast bent over de vacature, stellen we je voor bij onze opdrachtgever. Die ontvangt van ons informatie over jou. Als je op gesprek mag, bereiden we je uitgebreid voor.

Stap 3Na afloop van het traject

Als je eenmaal geplaatst bent bij de opdrachtgever, houden we graag contact met jou. We maken een lunchafspraak om te bespreken of jouw nieuwe werkplek bevalt en of we gezamenlijk de juiste beslissing hebben gemaakt.

PropertyPeople gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.