Utrecht
4000-6000
32 - 40 uur
HBO WO
Ben jij een nieuwsgierige en structuur brengende manager Kwaliteit en Processen? Zorg jij ervoor dat de professionals optimaal worden gefaciliteerd in hun werk en dat de kwaliteit geborgd is? Organiseer jij constante verbetering en optimalisatie van processen? Dan komen we graag in contact met jou!

Manager Kwaliteit en Processen, Utrecht

Nieuw

Wat ga je doen als Manager Kwaliteit en Processen?

Het bedrijf organiseert als project- en programmamanagement organisatie voor haar klanten het verduurzamen van woningen en gebruikt daarbij een breed palet aan geüniformeerde en te uniformeren processen, templates en IT-applicaties. Uitgangspunt daarbij is dat deze hulpmiddelen de professionals faciliteren en niet belemmeren.

Jij zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen en bijbehorende IT-structuur optimaal functioneren en permanent verbeterd worden. Op deze wijze blijft kwalitatief hoogwaardige output naar klanten geborgd en kunnen medewerkers op professioneel hoog niveau blijven functioneren.

Middels het opzetten van een continu verbeterprogramma zorg je ervoor dat gewenste en noodzakelijke wijzigingen worden gesignaleerd en adequaat worden opgepakt. Je realiseert permanente verbetering van onze processen en producten en de medewerkers- en klanttevredenheid.

Verder ben je betrokken bij, en deels verantwoordelijk voor, diverse interne en externe audits (waaronder interne kwaliteitstoetsing en BRL9500 certificering) en adviseer je de organisatie pro-actief over het verder optimaliseren van onze kwaliteitsorganisatie. Daarbij krijg je veel ruimte en vrijheid om deze nieuwe rol binnen de organisatie vorm te geven en je eigen vakkennis verder te ontwikkelen en exploreren.

Je hebt een brede en zelfstandige rol. Als manager Kwaliteit en Processen ben je onderdeel van het team Bedrijfsvoering, met een adviserende rol richting het management van de organisatie.

Dit ben jij

  • Een afgeronde relevante opleiding op minimaal HBO-niveau (bijv. richting kwaliteits- en/of procesmanagement)
  • Meerdere jaren relevante werkervaring
  • Ervaring binnen een projectomgeving én ervaring met certificerings- en auditprocessen zijn een pré
  • Affiniteit met vastgoed en verduurzaming
  • Je bent nieuwsgierig en structuur brengend, communicatief vaardig en kunt collega’s meenemen in het gemak en de voordelen van juist toepassen van hulpmiddelen

Over het bedrijf

Het bedrijf is in 2015 opgericht om voor ambitieuze opdrachtgevers het verduurzamen van hun gebouwen te organiseren. In een hoog tempo verduurzaamt het bedrijf samen met klanten, bewoners en co-makers tegen lage kosten veel woningen. Nu 1.000 woningen per kwartaal, binnenkort 1.000 woningen per maand. Het bedrijf organiseert de advisering, planontwikkeling, draagvlak en uitvoering, met als motto: Voor iedereen, voor elke situatie en voor elke portemonnee is er een mogelijkheid om te verduurzamen en te besparen.

Werkplezier wordt gehaald uit het samenwerken met collega's, bewoners, opdrachtgevers en andere betrokkenen. Medewerkers zijn inhoudelijk nieuwsgierig en ondernemend, investeren in zichzelf, de projecten én elkaar en maken hierdoor het verschil. Samen innoveren we om zo de maatschappelijke relevantie continu te vergroten.

Dit bieden zij jou

  • Een baan voor 32 tot 40 uur in de week
  • Op basis van kennis en ervaring word je ingedeeld in schaal K vanaf € 4.367 tot max € 5.903 per maand o.b.v. fulltime dienstverband, exclusief 8% vakantiegeld en variabele bonus
  • Een laptop en telefoon
  • OV-businesscard
  • Een goede pensioen- en arbeidsongeschiktheidsverzekering
  • 28 vakantiedagen en de mogelijkheid tot het kopen van maximaal 13 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Flexibiliteit in werkplek en werktijden voor een goede balans van werk en privé
  • Een inspirerend en OV-vriendelijk bereikbaar kantoor waar je langs komt om te verbinden, te ontmoeten en samen te werken.
  • Vitaliteitsprogramma: Professionele sportbegeleiding

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

23-02-2024

Contactpersoon

Sybesma

Manager Kwaliteit en Processen, Utrecht

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met Peter Sybesma via onderstaande contactmogelijkheden.
Peter Sybesma

Werkwijze

Stap 1Persoonlijke kennismaking

Als wij kansen voor jou zien richting een vacature waar je op hebt gesolliciteerd of een andere vacature die voor jou interessant kan zijn, plannen we een persoonlijk kennismakingsgesprek in. In sommige gevallen bieden wij hier ook een persoonlijkheidstest aan. Wij zijn gecertificeerd in Management Drives.

Stap 2Voorstellen bij de opdrachtgever

Als ook jij enthousiast bent over de vacature, stellen we je voor bij onze opdrachtgever. Die ontvangt van ons informatie over jou. Als je op gesprek mag, bereiden we je uitgebreid voor.

Stap 3Na afloop van het traject

Als je eenmaal geplaatst bent bij de opdrachtgever, houden we graag contact met jou. We maken een lunchafspraak om te bespreken of jouw nieuwe werkplek bevalt en of we gezamenlijk de juiste beslissing hebben gemaakt.

PropertyPeople gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.