Noord-Holland
4000-5000 5000-5500
32 - 40 uur
HBO

Voor een nieuw te openen kantoor in Zaandam zijn wij op zoek naar een ervaren makelaar/kantoorleider die wil meehelpen bij het opzetten en runnen van deze zesde vestiging. Heb jij een passie voor ondernemen, heb je een netwerk in de Zaanstreek en zie jij het als een uitdaging om een vestiging op te bouwen met behulp van een hoop warme leads vanuit de hypotheektak en nieuwbouw? Ben jij toe aan een volgende stap in de makelaardij, ben je ambitieus en ondernemend? Wellicht is deze vacature iets voor jou!

Ondernemende woningmakelaar/kantoorleider (KRMT of RM), Zaandam

Nieuw

Wat ga je doen als kantoorleider/makelaar?

In deze uitdagende functie fungeer je als zelfstandig werkende makelaar en zal je de nieuwe vestiging volledig helpen opbouwen en zelfstandig runnen (uiteraard met behulp van collega's). Je beschikt over de juiste eigenschappen om netwerk op te bouwen en met veel enthousiasme het nieuwe kantoor in de markt te presenteren. Met jouw professionele werkhouding en gedrevenheid weet jij klanten te binden en te adviseren en ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen van de woningportefeuille. Je speelt in op de wensen van de klant, je begeleidt het volledige aan- en verkoopproces en je voert eventueel taxaties uit (dit is geen vereiste).
Om je volledig te kunnen focussen op de makelaardij werkzaamheden, word je ondersteund door een ervaren binnendienst.

Taken / verantwoordelijkheden

  • Het opzetten en uitbreiden van een netwerk in de woningmarkt in de omgeving Zaandam;
  • Het zelfstandig uitvoeren van makelaardijactiviteiten; verwerven, begeleiden, bemiddelen en uitvoeren van aan- en verkoop van woningen;
  • Het nemen van initiatieven om het werkproces te verbeteren en te professionaliseren.

Dit ben jij

  • Een commercieel gedreven talent met een nuchtere werkhouding;
  • Je bent ondernemend, initiatiefrijk, communicatief sterk;
  • KRMT of RM(T) gecertificeerd;
  • 5 tot 10 jaar werkervaring in de makelaardij, omgeving Zaanstreek is een grote pré;
  • Hbo werk-, denkniveau;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Over het bedrijf

Modern, open en heldere communicatie, deskundigheid en een hoog serviceniveau. Dit zijn woorden die bij uitstek passen bij dit professionele en groeiende makelaarskantoor, aangesloten bij de NVM en marktleider in de Zaanstreek. De medewerkers hebben alle oog voor de klant, ze zijn dienstverlenend ingesteld en beschikken over een nuchtere attitude. Inmiddels bestaan ze meer dan 50 jaar en zijn ze naast de aan- en verkoop van bestaande bouw ook een sterke nieuwbouwspeler.
Makelaars van deze onderneming kennen de markt als geen ander, weten wat er speelt en te koop komt en zorgen zo dat er weinig kansen zijn die aan hen voorbijgaan. Daarnaast doet dit kantoor bijzonder veel op het gebied van marketing en word je hierin volledig ontzorgd.

Dat het kantoor een fijne werkplek is, blijkt ook uit de hoge mate van collegialiteit. Men werkt graag zelfstandig maar denkt ook mee met de ander, zo worden klanten optimaal bediend.

De organisatie heeft een actieve personeelsvereniging, vanuit hier worden regelmatig gezellige uitjes en borrels georganiseerd.

Wat bieden we je?

  • Een goed salaris, afhankelijk van je opleiding en werkervaring, tussen de € 4.000,- en € 5.500,- bruto per maand;
  • Vakantiegeld toeslag;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een auto van de zaak;
  • Een iPad-pro en iPhone van de zaak;
  • Opleidingsbudget.

Publicatiedatum

06-12-2023

Contactpersoon

van Slooten

Ondernemende woningmakelaar/kantoorleider (KRMT...

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met Amber van Slooten via onderstaande contactmogelijkheden.
Amber van Slooten

Werkwijze

Stap 1Persoonlijke kennismaking

Als wij kansen voor jou zien richting een vacature waar je op hebt gesolliciteerd of een andere vacature die voor jou interessant kan zijn, plannen we een persoonlijk kennismakingsgesprek in. In sommige gevallen bieden wij hier ook een persoonlijkheidstest aan. Wij zijn gecertificeerd in Management Drives.

Stap 2Voorstellen bij de opdrachtgever

Als ook jij enthousiast bent over de vacature, stellen we je voor bij onze opdrachtgever. Die ontvangt van ons informatie over jou. Als je op gesprek mag, bereiden we je uitgebreid voor.

Stap 3Na afloop van het traject

Als je eenmaal geplaatst bent bij de opdrachtgever, houden we graag contact met jou. We maken een lunchafspraak om te bespreken of jouw nieuwe werkplek bevalt en of we gezamenlijk de juiste beslissing hebben gemaakt.

PropertyPeople gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.